Lördagen.

2010-11-25 @ 13:26:45
Berättade aldrig om helgen för er och tänker heller inte gå in ingående för er, då skulle jag behöva skriva ett tag. Däremot blir jag helt sjukt rolig efter några glas och får lite fix idéer jag tänkte dela med mig av.

Kvällen påbörjades hemma hos Malin, fortsatte sedan på Drott bar, sedan i hotellrummen, vilket vi senare följde upp med att gå till Tempel. Hade sjukt kul, dansade, skrattade, pratade... tills vi kom ifrån varandra jag, killarna, Malin och Malin. Jag gick till Burger King, där jag blev uttråkad och stack ifrån. Gick in på Eddie's och köpte snus. Kom plötsligt på att mitt sällskap inte var med mig, och min telefon var stendöd.

Kom då på den briljanta idéen att låna någons telefon... men jag nöjde mig inte med att bara fråga efter någons telefon. Nej, jag fick för mig att, det var större chans att någon skulle låna ut sin telefon till mig och jag sa att jag var från Amerika (!?) och inte hade någon täckning i Sverige. Så på fullaste allvar pratade jag engelska med folk, som självklart blev nyfiken på mig och skulle fråga om mitt USA-liv. Lånade säkert tre telefoner dessutom, då jag slog fel nummer hela tiden men inte ville kidnappa någons lur för länge.

Jag kan få sådana här fix idéer till som tätt. I stundens hetta förstår jag nog inte hur rolig jag är, utan tycker enbart att jag är duktig som kommer på så "smarta" saker, men i efterhand får man sig skratt som heter duga!

Om någon läsare mot förmodan känner igen att en "Amerikansk" tjej kommit fram till dem förra helgen och bett att få låna telefon, ber jag så fruktansvärt mycket om ursäkt. Jag är helsvensk, haha!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0