Sitter här

2010-05-14 @ 22:32:42
och pysslar, är snart klar med födelsedagsbarnens (Sabina och Malin) presenter. Oj oj, de har förhoppningsvis inte en susning om vad jag har smygit med för hemligheter. Tänkte lägga upp bilder i bloggen åt er EFTER att presenterna är mottagna, det vore riktigt trist att avlöja mig själv nu efter att hemlighetsmakeri :-D

Imorgon blir det som sagt födelsedagsfest för dessa tu, med Glitter & Glamour-tema. Tror att jag har bestämt vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut, men det blir säkert någon sista-minuten ändring.

Så, nu ska jag bara pyssla klar och sen blir det kanske Alvin och Gänget 2. Det beror på vad klockan blir. Pluggat har jag heller inte hunnit göra, så får sätta mig en stund imorgon innan det blir dags att göra sig i ordning. Nu är det alldeles för sent för att hitta fokus, men vi får se, kanske kan jag om möjligt bli ännu mer produktiv!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0