Måste bara berätta

2010-05-27 @ 15:13:58
om gårdagen!

Jag och Malin stack och storhandlade på Willy's, efter det styrde vi hem till villan för att leta redan på The Sims 3 skivan till Malin, utan success kanske jag ska säga. Då ber en av mammas assistenter, Inga, mig att plocka fram någon gammal barbiedocka hon kan ha som mått när hon stickar dockkläder. Jag tyckte väl att "de är på vinden, men visst, jag kilar upp".

Öppnar vindsluckan, som sitter i taket, och vad är det första jag får se, om inte den största spindel jag någonsin sett i Sverige! Jag som har universums spindelfobi slänger mig på golvet, skakar och har panik. Hjärtklappning, ångest... åh gud. Det var det äckligaste jag sett i mitt liv utan underdrift. Trodde först det var en kackerlacka (!?) tills jag såg dess alla ben och sätt att röra sig. Defenitivt en spindel. En enorm sådan!

I natt drömde jag, surprise surprise, om jättestora, människoätande spindlar som invaderade en hemmafest...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0