YÄS!

2010-03-19 @ 20:02:13
Slutprovet avklarat, kan äntlligen fokusera och koncentrera mig lite bättre på saker som hör vardagen till. Min hjärna har varit inte så lite ockuperad de senaste veckorna.

Nu är det helg och ska bara njuuuta av det! Unnade mig en ny hårinpackning och en chokladansiktsmask idag, vardagslyx är skön lyx. Hade dessutom kampanjpris på inpackningen då den "bara" kostade 210kr på den nya hårproduktsputiken i Mitticity. Tror att jag brukar ge strax under 300kr för den annars. Köpte också en ny foundation som jag är fruktansvärt nöjd med, Isadora 16Hrs Active Moist. Tänkte försöka få upp ett foundation-test i bloggen snart då jag senaste året köpt olika foundations varje gång och har nog ett och annat utlåtande om både billigare och dyrare varianter.

Ikväll blir det lugnt, vila mina röda, kliande, rinnande ögon (hållt på såhär en vecka nu), bota mitt trasiga öra, göra lite manikyr, käka pizza, glo på film. sova tidigt. Har en del sömn att ta igen efter sent pluggande och tidiga morgnar. Sleep is the shit!

Imorgon blir det partypaaaaarty för hela slanten, fixade alkoholen förut, ska ha min nya klänning och ska försöka hinna fixa håret innan dess. Egenklippning (ca 1-2cm) gör verkligen under som en provisorisk lösning för att få mer liv i håret under ett par dagar.

Underbara, otroliga, bästa vän till hårinpackning, du sviker mig aldrig! <3


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0