Snowboard!

2010-03-03 @ 14:19:22
Någonstans på vinden i villan står min nästintill oanvända Warp-snowboard. Jag längtar efter den. Runt påsk ska den fram, då sticker jag, min bror och Tommy till någon närliggande backe (typ Branäs?) och åker så det viner i vinden. Jag har dock inte åkt bräda på säkert... fyra år, så risk finnes att jag kommer hem i delar. Tommy bryter säkert alla ben i kroppen. Han har åkt en gång förut, snowboard, när jag, Elin, Hella och Tommy drog till Säfsen (var det Säfsen?) för kanske 6 år sedan. Då körde Tommy av backen och rakt in i skyddsstängslet. Tummen upp!

Nu ska jag snart pallra mig till Konsum och köpa en sax och lite Ben & Jerry's. Så ohälsosamt att jag blir knäpp, men det är så fruktansvärt gott. Baked Alaska och Half Baked är storfavoriter. Saxen, den ska användas som nödproviant för kluvna hårtoppar. Tänkte att Cissi skulle få ta och klippa mig, men vet inte riktigt när hon kan/har tid/är ledig. Så tills dess kapar jag någon centimeter själv.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0