Skönt!

2010-03-04 @ 21:46:45
Alla papper är klara, ingen mer arbetslöshetsersättning, studiemedel kommer börja trilla in och jag har blivit placerad på InfoKomp. Så skönt att bollen är i rullning. Biobiljetter är också uthämtade, kommer bli en mysig söndag tror jag. Det enda som fattas för att jag ska känna mig helt tillfredsställd är en... Ben & Jerry's såklart! Är nog mer beroende av glassen än jag är av snus.

Imorgon blir det städa, sola, handla fredagsmys (glass!) samt ha en mysig fredagskväll. Får antagligen besök också. Lördagen vet jag inte riktigt vad som händer, tar dagen som den kommer, och på söndag är det ju en speciell dag med hotellfrukost, pulkaåkning, restaurang och bio.

Baked Alaska <3

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0