Nu är allt som det ska

2010-03-05 @ 17:17:06
Jag har glass, chips, dricka, sällskap och en otroligt intressant Psykologibok. Känner mig hyfsat tillfreds med att spendera min fredag pluggandes, då psykologi är ett alltid så aktuellt och spännande ämne. Plugghäst? Jag vet inte än. Jag försöker sätta ord på vad jag är, jag känner mig lycklig att vara tillbaks i skolbänken, det trodde jag väl aldrig att jag skulle göra. Har valt ett gäng intressanta mänen så våren i skolan kan bli allt annat än tråkig.

Fick hem min Ice Age 3 -DVD igår också. När vi såg denna på bio tyckte vi båda, jag och mannen, att det är den bästa filmen i Ice Age-serien, ska bli kul att se om man tycker den är lika bra med mindre skärm och mindre imponerande ljud.

Nu ska jag återgå till att läsa om depressioner och dess uppkomst, samtidigt som jag håvar in lite Baked Alaska i munnen. Lärorikt!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Den där psykologiboken låter väldigt spännande. Har du köpt eller lånat den? Skulle vara intressant att läsa den själv :)

2010-03-06 @ 10:14:43
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0