Åh!

2010-03-06 @ 20:21:52
Diggar verkligen den här psykologikursen. Kan knappt lägga ifrån mig boken, passade på att göra prov på del 1 igårkväll och fick full pott. Känns som om det kommer att gå fina fisken det här.

Har precis klämt i mig en glass. Igen. Såklart. Väntar med spänning på morgondagen. Kommer att bli så mys! Nu ska jag sjunka ner i boken igen, kommer plugga sönder mig bara för att det är så kul och intressant, MVG incoming. Känns skönt att veta precis vad jag ska göra när jag har en tråkig stund.

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Hej gumman kan du inte slå en signal idag när du har vaknat och så, :) Vill prata med dig ;) Pussar

2010-03-07 @ 08:29:23
URL: http://lillirose.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Åh! Den låter ju skit intressant! Jag som också älskar att lära mig om hur kroppen fungerar osv. Är den lättläst också eller är de massa konstiga ord hela tiden?

2010-03-07 @ 20:43:53
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0