Två muntliga redovisningar klara...

2010-06-17 @ 09:49:33
...och jag har INGEN röst kvar what so ever. Pratat konstant i 25 minuter med min hesa, skrovliga, onda sjukdomsröst. Fick höra att jag har ett väldigt amerikanskt uttal, och det är väl bättre än att svennebryta som alla andra i lilla landet lagom gör.

Never the less, jag fick MVG på båda uppgifterna, och därmed MVG i slutbetyg. Inte så tokigt.

Tänkte fira med att köpa manikyrpennan samt en kjol jag hittat på BikBok. Riktigt snygg, pastellrosa kjol som passar utmärkt till alla mina vita tubtoppar.

Nu ska jag göra mig i ordning och åka ner till InfoKomp för ett slutprov. Jag hatar prov.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0