Tisdag?

2010-06-30 @ 19:16:26
Har hela dagen trott att det varit tisdag. Tills Tommy skrattade sönder sig åt mig när jag sa att vi behövde till Willy's och handla mat för "idag, onsdag, torsdag och fredag". Då fick jag reda på att det är onsdag. Waaaah! Blir lätt så när man inte har ett skit att göra, förutom att hemmafrua sig, glida, shoppa och leka med kompisar.

Idag har jag i alla fall varit på IKEA. Köpte nya bäddset i satin. Jag är besatt av satin. Skiter i om det kostar fem gånger så mycket som det billigaste alternativet, jag förtjänar det bästa. Varför nöja sig med mindre?

Fixade frisörtid hos min kära Malin på Clipodrom också. Fredag klockan 10:45 ska jag fixa utväxten och toppa längderna. Jag kör stenhårt på att det är båe bättre och billibare att försöka förebygga ett sommarslitet hår istället för att panikrädda det för flera tusen efter sommaren, som jag alltid annars gör. I år blir det ändring på det.

Köpte en solkräm också, som sticks och svider på huden. Den ska tydligen göra det, så det är ingen allergisk reaktion. Frågan är bara, om jag törs använda den, eller om man bränner sönder sig?

Kommentera mera!
Postat av: Johanna

Nice blogg ;D

2010-07-01 @ 13:33:32
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0