Helg och (nästan) sommarloooov!

2010-06-18 @ 13:13:18
Nu jävlar kan jag snart slappna av och... bara va', fira semester, resa, shoppa, sena kvällar, umgås med folk, åka ut till sommarstugan...

Jag är typ klar i skolan, alla prov och redovisningar är inlämnade och klara! Har dock till 21/6 på mig att lämna in de allra sista uppgifterna (eftersom att jag fick turismboken en vecka efter kursstart). Så det ska jag pyssla med idag, att absolut bli hundra procent klar.

Tänkte också försöka bli frisk. Mår inte alls lika dåligt som jag har gjort, jag låter som sämre än jag är, men är väl lite hängig och seg i huvudet. Skulle då föredra action framför slapp any day.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0