Gårdagen

2010-06-18 @ 13:20:53
Igår skrev jag som bekant slutprov, antingen var det det lättaste provet jag någonsin skrivit, eller så är jag helt enkelt överkvalificerad. Kändes som om jag var född för att skriva det provet, haha. Vilket antagligen betyder att jag får ett fint toppbetyg och därmed fått MVG i varenda kurs jag läst sen jag började plugga igen. Det känns fantastiskt. Fira, någon?

Efter provet tog jag mig en tur på stan och bestämde träff med Sofia. På stan köpte jag väl mest nödvändigheter, L'óreal Expert Absolut Repair schampo och inpackning, Veet vaxremsor för benen, lösfransar till midsommar. Vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig än, funderar på antingen min vita spetsklänning utan ärmar, eller min långärmade cremefärgade spetsklänning. Kjolen jag var ute efter fanns inte på BikBok i Karlstad, ska hålla ögonen öppna ifall den kanske kommer in senare.

Hjälp mig bestämma mig!
eller ?

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Jag är stolt över dig !

2010-06-19 @ 10:31:18
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0