Att våldgästa med stil

2010-06-04 @ 13:21:46
Ibland måste man vara lite... ehm... på, om man vill att någonting ska hända. Vädret är sjukt vackert, varken jag eller Tommy har några planer för kvällen, och Malin och Erik är ett par för underbara vänner. Lägger man ihop ett plus ett betyder det att jag jättegärna spenderar min kväll i deras sällskap, med lite vin kanske, lite kub, lite skitsnack och MYCKET skratt.

Så, nu har jag ringt Malin och delat med mig av mina planer. Hon verkade positiv, haha. Förhoppningsvis blir det en toppenkväll!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Bra kombo! ;) Hoppas ni fick en mysig kväll igår!

2010-06-05 @ 09:31:46
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0