Så blev det söndag

2010-02-21 @ 15:12:22
Natten spenderades med att intensivt glo på heroes. Tror inte vi somnade förrän klockan närmade sig 9 på morgonen, så spännande var det. Nu har nödprovianten, aka pizza och piroger, käkats och det blir en slapp och skön söndag med gottesaker och spelande.

Diskuterat om att köpa ett Nintendo Wii ett tag nu, och konsollen sjunker i pris hela tiden, så snart kanske det blir en riktigt bra affär. Annat vi ska köpa är ny säng (mindre och mjukare, jatack!), TV-bord, soffa och möjligen en TV om vi inte snor min fars 52" HD-TV om han köper 70" LED-TVn han tjatat om.

I veckan blir det skola, skola, skola. Någon fika lär väl också hända, lite shopping antar jag, och sola. Pengar på torsdag, om nom nom. Jacka, sminkväska, hårinpacking blir definitivt.

Snart i mina tassar!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0