Organisering!

2010-02-18 @ 19:57:35
Fixade en ny badrumshylla idag, och har äntligen plats för alla onödiga och nödvändiga produkter. Hyllan har tre våningar, bottenhyllan fick äran att bära upp tandprodukter (flourtabletter, Listerine, SB12, Aquafresh tandkräm), samt hårborttagningsprodukter (Venus Divine rakhyvel*, Venus Divine raklödder, Veet hårborttagningsspray). Mellersta hyllan fick ansvaret för ansiktsprodukter (Vichy Aqualia Thermal ansiktskräm*, Nivea återfuktande ansiktstvätt, ACO ansiktspeeling, Åhléns ansiktspeeling*, Nivea ögonkräm, Nivea fuktkräm med färgad ton, Vichy ansiktsvatten). På översta hyllan fick ofta använda hårprodukter stå (Got2be 2sexy hårspray*, Tony&Guy Pump it up Volume kräm*, Kérastase Ciment Thermique värmeskydd*, Schwarzkopf Taft Volume mousse).

Make-up samt andra prylar (nagellack, filar, saxar, body butters (Bodyshop Brazil Nut Body Butter*, Gunry Mjukt & Skönt Strawberry Body Butter), BuS (Åhléns egna märke* samt Dove bodylotion med svag BuS effekt) fick snällt stanna kvar i min necessär, medan schampo/balsam/hårinpackning/duschkräm (Tony&Guy Platinum Blonde Schampoo, Goldwell Kerasilk schampo*, Goldwell Kerasilk hårkur*, Lóreal Absolute Repair hårinpackning*, Barnängen mjölk och honung duschkräm, Strawberry Body Peeling från Gunry Mjukt och Skönt) står kvar på den gamla hyllan närmre duschen.

Där fick vi in helt sjukt mycket reklam. Sponsra mig och sänd allt det här till min dörr, gratis, i fortsättningen, tack! Alla produkter är dock favoriter och rekommenderas varmt ifall någon ska införskaffa något nytt. Varsågod.

* = megafavorit

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0