Helt sjuka drömmar

2010-02-26 @ 13:26:55
När jag vaknade imorse hade jag blivit jagad av de värsta mardrömmarna någonsin. Jag minns inte så detaljderat nu, mer än att jag t o m var tvungen att väcka mannen för jag var så rädd.

Drömmen innehöll DET, ni vet clownen som de flesta känner till vid det här laget. Han följde efter mig vart jag än gick och jag tyckte att det var sjukt obehagligt. Han gjorde inte illa mig, men jag visste att han bara väntade på rätt ögonblick. Folk omkring mig berättade skräckisar om clownen, vad han var kapabel till, samtidigt som de skrattade åt att jag blev räddare och räddare. Drömmen slutade, förutom i ren fruktan, med att Tommy förvandlades till DET, började gapskratta åt mig, visade alla blodiga huggtänder i hela munnen innan hans käftar slog igen över mig. Då vaknade jag. Rädd för att ligga nära Tommy, rädd för att ligga för långt ifrån Tommy, rädd för att somna om och drömma samma dröm igen. Fyfan, den terror jag kände både i drömmen och när jag vaknade var nästan att jämföra med svår ångest. Aldrig mer tack!

Och nej, har inte sett på filmen DET på säkert två-tre år. Kollade på lite klipp från den för kanske... tre veckor sedan, men att jag drömde om DET inatt har ingen förklaring. Dessutom har jag aldrig varit direkt rädd för filmen, den har väl varit lite obehaglig, men inget mer, har till och med skrattat under vissa scener.

Tänkte lägga upp en bild på DET här, men ångrade mig.vill inte se fanskapet.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0