Hej världen!

2010-02-17 @ 12:36:02
Bråttombråttombråttom. Ska ner till Komvux och fixa lite grejer, innan det ska jag hinna göra mig i ordning, efter det blir det stan och en fet, onyttig, söt fikapaus med Elena. Sen måste jag införskaffa lite förnödenheter, typ... kam, bronzepuder, kollegieblock. Sen blir det hem och laga mumsmat om jag är hungrig. Det märks. Men nu måste jag verkligen hoppa in i duschen.

Höres ^^

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Jaha okej :) Tack för tipsen, de ska jag komma ihåg nästa gång som jag behöver nya produkter! :) Hur är det med dig annars? bättre? Saknar dig, vart har du tagit vägen? *Kramar om

2010-02-17 @ 18:59:07
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0