Gokväll

2010-02-17 @ 19:08:02
Nu var man hemma igen, efter en god fika och lite titt i butiker. Det blev en Chailatte och en Scone's var på Espressohouse, innan vi kikade in lite vårutbud i stan. Hittade en jättegullig sminkväska på Kappahl som nog blir att köpa imorgon. Fick också tag i min kära kam och en hårklämma. Jag lyckas av någon anledning ha sönder typ en hårklämma i veckan.

Det var hursomhelst trevligt att ses igen Elena, och vi fick oss en mysig pratstund. Tack så hjärtligt! <3

Brunettmimo och brunettelena för ett par år sedan.
Nu är vi båda blondiner.


Kommentera mera!
Postat av: Anonym

visa hur du ser ut som blondin

2010-02-17 @ 19:43:19
Postat av: Malin Holst

okej, förstår de :/ hoppas de börjar gå mot ljusare tider snart för dig ialla fall. Nee, jag hoppas du kan hänga med ut snart igen ialla fall. Kanske redan på lördag? Inget är planerat utan bara jag som vill dricka. SKulle vara kul med girltalk för en gångs skull :) Jo de är fint, jobbar på som vanligt och stinker hamburgare hela dagarna :/ Kram

2010-02-17 @ 19:44:18
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Mimo

Det är bara att scrolla ner, Anonym :-)

2010-02-17 @ 20:46:37
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0