Evening folks

2010-02-24 @ 23:02:21
Glömde totalt bort att uppdatera förut. Varit full rulle hela dagen. Först skola, sen Arbetsförmedlingen för att få underskrift på Försäkringskassan-papper, sen Skatteverket, sen letade jag present till Sofie, köpte med en baguette, gick till Sofie i Viken med min sista-minuten-present (lotter!). Hon har verkligen en jättefin lägenhet, nästan så att tanken slog mig att strypa henne och ta över hennes identitet. Lägenheten är liten, men hemtrevlig och helt sjukt fräsch. Hon har dessutom en jättesnuttig katt, Minttu, som gillade min väska så mycket att hon kröp ner och la sig i den. Tyvärr glömde jag ta kort fast jag hade mobilen framme. Typiskt!

Hos Sofie blev det tjöt, mat, fika, ännu mer fika, mer tjöt. Fick säkert träffa halva hennes släkt till på köpet. Var väldigt trevligt och nu ska det väl förhoppningsvis inte gå ett år tills vi ses igen.

Kom hem igen runt 20:00, satte mig framför datorn för att chilla och spela lite. Nu blir det, självklart, Heroes samt gos. Men först blir det avsminkning med min nya make-up remover/ansiktstvätt/ansiktsmask Neutrogena Visibly Clear.

Billig och värd vartenda öre!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0