Alice i Underlandet

2010-02-23 @ 21:12:38
Nu är vi så mätta så mätta jag och mannen, pajen smakade mumma och det blev kvar till lunchlåda imorgon. Jag antar väl att jag tar mig en Sjöqvisten-baguette på språng mellan mina destinationer, men Tommy mumsar nog gärna paj imorgon.

För någon månad sedan läste jag om Tim Burtons nya film, Alice in Wonderland, och att Johnny Depp självklart medverkar i den som i de flesta av Tim Burtons skapelser. Tittade på en liten "behind the scenes" och blev helt sjukt sugen på att gå och se den så snart som möjligt. Nu är releasedatum (5e mars) samt trailer släppt, och inte blir jag mindre sugen då. Vill se nu, i 3D!

Då inbäddning av trailer för Alice in Wonderland är inaktiverad på begäran, finner du den här istället.

Ser sådär lagom Tim Burton-mysko ut, me like!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0