Blond.

2010-12-18 @ 01:46:20
Nu är jag sådär superblond igen. Tyvärr. Var tvungen att lägga i mer slingor i överhåret då en del inte var ljusa ända ner i hårbotten, så då blev det som det blev. Eller ja, det är väl i och för sig inget negativt, jag är ju inte vit i huvudet eller något, tror bara jag är ovan kontrasten. Var ju trots allt brunett i två hela månader ;-P

Lyckades dessutom få fram den där koppartonen jag hade sist jag var blond i några slingor, yippee! Älskar den verkligen, även om jag, med min varma hudton, antagligen skulle passa bättre i en "kall" blond hårfärg, diggar jag kopparfärgen så mycket att jag inte tänker ge upp den.

Bild kommer i helgen.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0