Såja

2010-04-29 @ 13:42:19
Vaknade vid 10:30, när jag varit vaken i typ... fem minuter ringer min bror och frågar om jag vill med till Bergvik och köpa dricka och mat till helgen. Berättar för honom att jag har planer för fredagen, att vi ska hem till Stefan och Sabina och grilla lite, dricka lite och antagligen kolla på majbrasa i Mariebergsskogen. Frågar om han vill med, och fick det otippade svaret ja. Jag umgås mycket sällan med min bror, men klart han ska bli med om han vill. Blir kul att småfesta lite med honom, tror aldrig jag gjort det förut faktiskt.

Köpte en flaska vin (Tommys tysklandsprit luktar mysko) och nya mallar för fransk manikyr. Jag är så darrhänt att jag absolut inte får till det ens godkänt utan mallar. Tänkte fixa dem hos en manikyrist, men lite sent påtänkt nu.

Och självklart, när man sätter på skavsårsplåster där skorna har skavt, börjar de skava på något annat ställe. Har typ fyra skavsår på varje fot. Lite ont! Får hoppas att mina nya kärlekar inte skaver, inte använt dem än, blir invigning imorgon.

Nu ska jag småplocka lite här, för Malin tittar förbi om ett par timmar. Hon ska äntligen få hälsa på den kisse vi tog hand om i vintras, som hade blivit lämnad ute när det var som kallast och förfusit örontipp och svanstipp. Hans päls var, när vi tog in honom, så tovig att den hade slitit sönder hans skinn på magen. Stackars liten.

Kommentera mera!
Postat av: Mimo

Sv till Mona;



Guldfynd har jag varit på, känns som om de antingen är jättebarnsliga eller jättetantiga där. M en indiska har jag inte varit på, tack för tipset! :-D

2010-04-30 @ 12:22:36
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0