FJGHKLG

2010-04-20 @ 15:28:37
Jävla satar det finns. Nej, jag har inte köpt gymkort än, men att betala för var gång för sig har funkat förut. Då fick jag tydligen inte komma in och träna. Man får tydligen, på Nautilus, bara träna en gång, sen måste man köpa träningskort om man vill in igen. Jaha, men tänk om jag inte hade bestämt mig om det var där jag ville träna än, då förlorar de ju en kund på att göra så?

Var i alla fall lite fräck och köpte soltid, Sofie har träningskort så hon kom ju in. När jag fått min polett, låste jag in mina saker i hennes skåp och tränade ändå. Inte direkt så att jag hade åkt buss till Sundsta för att jag älskar Karlstadsbuss. För det gör jag inte heller...

...för när jag skulle hoppa på bussen hem igen såg jag bussen på relativt långt avstånd, hade varit på konsum och köpt saker till att göra räksallad, kycklingbaguette, lövbiff med stekt potatis, veggie-tacos samt dricka till det. Två tunga påsar matvaror. Men jag bestämmer mig ändå för att KUTA till bussen, som stannar för att någon dude skulle gå på. Jag hinner hela vägen fram till påstigningsdörren, men då stänger han och åker, mitt framför näsan på mig? Jävla gubbjävel.

Fyfan för Sundsta badhus och fyfan för Karlstadsbuss och fyfan för att springa med tunga kassar som skär in i mina bebishänder, blöta strumpor, svett efter träning och solarie PLUS mensvärk och PMS. Jippie!

Kommentera mera!
Postat av: Pami

Heej ! Såg din kommentar på Kissies blogg . Jag log för mig själv när jag läste den ! :D

2010-04-20 @ 18:36:39
URL: http://pamiiii.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0