Clear-up Strips

2010-04-26 @ 00:25:38
Sitter här med älsklingen såhär en sen söndag med pormaskplåster i hela våra faces. Vi är totalt och komplett dö-läckra. Snart ska vi tävla om vem som får svartast plåster! Nej men allvarligt, this is good shit, känner sig mycket renare och fräschare i flera dagar efteråt. Känns lenare gör man också. Tror dock att dessa plåster har olika resultat på olika människor och lämpar sig nog inte på "riktig" problemhy.

Natti natti alla bloggläsare, ni är faktiskt 200 stycken /dag! Vi hörs igen imorgon innan jag pyser till frisören. Bjuder kanske dessutom på en nyfriserad bild på eftermiddagen. Nu kliar plåstren.

Ciao!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0