Hahaha

2009-09-12 @ 22:59:23
Tinas blogg är rolig, haha, jag dör på 118 100, vad kul man kan ha med dem! Det bästa är nog, om man inte har några vänner som vill lyssna på ens problem/inte har råd att gå till en terapeut så fungerar dem som små hobbyspykologer. Sms:a en fråga och få svar. Svara på det och fråga något mer, så får man ett nytt svar. Vilken tid på dygnet som helst. Jag har dock råd att gå till terapeut och har vänner som orkar lyssna på mitt tjat emellanåt, men ändå, det är skönt att veta att det finns alternativ.

Kanske kan vända mig till dem med mitt sluta snusa problem?

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

hehe de är alltid lättast att skylla ifrån sig på pojkvännen ;) Men du får stilpoäng från mig med 5minuters-makeupen :D

2009-09-13 @ 23:37:14
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0