Fyfan...

2009-09-29 @ 20:46:17
...vad kallt det är utomhus! Hade linne, tröja, skinnjacka, sjal, mysbyxor och Uggs på mig och huttrade sönder mig på min promenad till Konsum. Hösten har verkligen smygit sig på, men nu tog den plötsligt ett jättekliv. Inatt var det dessutom minusgrader!

Ett år äldre är jag också. Gammeltanta. 21. Tjugo plus. Känns värdelöst. Men födelsedagen var underbar. Började med tårta och present på sängen, en ny datorstol, det var verkligen en gåva sänd från himlen med tanke på hur mycket ont i ryggen jag haft på senaste tiden. Det fortsatte med romantisk middag på finrestaurang, kött och sås är det bästa som finns. Sen bar det hemåt, plockade upp en flaska vin och stack till Erik och Malin. Där hade dem dukat upp med massa chips, dipp, nötter, godis, tänt levande ljus överallt, och Wii var igång. Och present fick jag också. Hade en toppenkväll med gott sällskap...

...men dock blev det lite för mycket vin, när kvällen avslutades hade jag svampat i mig två flaskor. Bakfyllan var inte att leka med. Längesedan jag mådde så dåligt. Bodde på toaletten från tidig morgon till eftermiddag.

Igår tog jag och Malin vårt pick och pack och stack till Väse för att spana in hennes blivande lilla hankatt, Dollar. Uppfödaren hade fem kattungar på nio veckor, plus en till kull som föddes i lördags. Har nog aldrig sett något gulligare. Hade jag haft egen lägenhet hade jag inte tvekat en sekund på att tinga en själv :-)

Malin har lite bilder från födelsedagen som jag med spänning väntar på!

Lilla Dollar

Kommentera mera!
Postat av: emem

SNO KATTEN SÅ DELAR VI PÅ DEN!!!

2009-09-30 @ 11:36:00
URL: http://ememsplace.blogg.se/
Postat av: emem

men vart har du tagit vägen eg? inte inne på FB eller msn? ska vi chatta genom bloggarna eller? :P tänk bara på (ang. katten) att jag inte kan leka med dig isåfall :( buhu

2009-09-30 @ 17:16:11
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0