Racerfart

2009-10-23 @ 07:53:18
Och så var man uppe med tuppen. Arbetsförmedlingsdamen saknar mig något så grymt mycket, så måste pallra mig dit så att hon slipper tjata. Förstår inte varför hon ska envisas med att umgås på morgonen dock, hon känner mig tydligen inte så väl som hon vill låtsas som. Morgnar är liksom inte... min grej.

Hade svårt att somna inatt. För att arbetsförmedlingsdamen kommer att tycka att jag är dålig som inte hittade mina anställningsbevis. Jag hade inte anklagat mig, mitt rum är som Emem säger, "en enda stor pryl". Dessutom har jag fortfarande flyttlådor i vardagsrummet som står och möglar. När jag rotade efter pappren i en av dem, tyckte en skalbagge att den skulle visa sig i ljusets sken. Då dog jag. Skalbaggar är på snäppet värre än spindlar. Fjärilar, myggor, getingar, bin, malar, det mesta är "ganska" okej. Förutom spindlar och skalbaggar. Fjantiga, blänkande, pansarbeklädda, mångbenade, farliga, giftiga, bitiga, stora, dödliga skalbaggar.

Om man kanske skulle vakna till någon gång så man kan utveckla sin produktiva sida i gryningsstund.

Grymt rolig video, två katter har något av ett kärleksgräl... eller ja, den ena katten bråkar på för fullt!

Kommentera mera!
Postat av: Petra

riktigt klockren video trodde jag skulle dö av skratt!! fler sånna Maria

2009-10-23 @ 21:09:06
URL: http://www.bloggis.se/balansant

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0