Natti natti

2009-10-23 @ 23:20:56
Nu har jag nattat älsklingen som somnade framför Idol, med kläder på och allt. Och när han sover, då sover han. Så det var en himla procedur att klä av honom, få honom att lägga sig rätt samt bädda ner honom, men nu är det gjort. Skulle säkert bli en sjukt bra mamma, dessutom är en 15 kilos några år gammalt barn lite lättare att natta och klä av än en 23 årig 60+ kilosman, haha.

Imorgon blir det... ja vad blir det? Dagen ska vigas åt arbetssökande, som vanligt, så får vi se vad kvällen erbjuder.

Nu ska jag krypa ner brevid och läsa lite Den förlorade symbolen av Dan Brown. Den är säkert lika bra som hans andra böcker.

Ibland ser jag elak ut

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0