Goder morgon

2009-10-12 @ 04:35:11
Fy vad dålig jag har blivit på att blogga. Det är liksom en propp som sitter i som hindrar mig från att uttrycka min mer kreativa sida i ord, känns som om allt bara skulle bli en enda soppa av flum och ointressant fakta om jag försökte mig på att blogga just nu... fast jag bloggar ju faktiskt...

Så jag kan väl passa på att säga att jag den senaste veckan funnit ett sug i att utbilda mig till astronaut. Inte p g a hela åka upp i rymden grejen eller för fetaste månadslönen, utan mer för att... det verkar intressant att studera främmande himlakroppar/stjärnor/kometer/asteroider/annat skit. Var så grymt kul att på lågstadiet få rita planeterna och skriva korta fakta om dem. Men då är jag ju udda också. På torsdag ska jag tillbaks till arbetsförmedlingen. Ska fråga om de kan förmedla mig till någon astronautförening, haha.

Min hotmail har blivit hackad. Det var ju skoj. Inte. Alla bonuscheckar/poäng och sån't tjafs från butikskedjor, t ex Kicks, H&M, Apoteket, Twilfit, JC och GAME skickas dit. Är inte direkt glad på cybervärldens skadegörare just nu.

Nej nu blir det Grey's Anatomy, tidsfördriv medan jag inväntar den riktiga morgonen. Det är bara låtsasmorgon än så länge.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0