Min familj testar mig

2009-05-18 @ 21:04:50
Sedan en tid tillbaka, tror jag att min far och min bror har gaddat ihop sig mot mig. För att testa mig, dels hur lat jag är, dels hur arbetsvillig jag är, dels hur sällan jag är hemma, har dem börjat kasta saker omkring sig och staplat disk. Sen sätter någon av dem igång tidtagaruret, typ, för att se hur lång tid det tar innan jag plockar upp efter dem. Och plockar jag inte rätt på sakerna, diskar, eller tvättar, så är det jag som får skit för det. Någonting i stil med "fyfan hur det ser ut i köket, plocka rätt efter dig!" när jag själv inte ätit hemma eller använt ett enda bestick eller glas den senaste månaden. Kul grabbar!

Idag vaknade jag 17:00. Jag har absolut ingen ursäkt till mitt långsovande, mer än att det var dåligt väder, jag hade huvudvärk och sängen var rejält gosigt uppvärmd. Så ville jag nog gärna vakna av att någon kom hem från jobbet och gosade ner sig brevid mig, det är absolut den bästa väckningen man kan få.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0