I brist på fantasi

2009-05-14 @ 19:04:05
Idétorka, jobbar, filar på recensioner, äter ölkorv, är uttråkad, så jag snodde en lista från en annan blogg. Så road.

Ditt namn? Maria Mimo Nyström
Hur Lång är du? Typ 160, orka vara noga ^^
Spelar du något instrument? Jag vet hur man spelar vissa saker, men spelar inte.
Dina första tankar när du vaknar? Skulle jag göra något viktigt idag?
Vart befinner du dig just nu? I min halvtrasiga fåtölj som agerar datastol.
Biter du på naglarna? Ja :-/
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Surprise surprise, dem är vita.
Har du några husdjur? Om inte Tvättbjörnen räknas, nej. Eller jo, fågelskrället, men han räknas verkligen inte.
Vem är snyggast? Det beror väl på?
Vem vet mest om dig? Emem, no doubts.
Vad vill du ha just nu? Massage.
Ditt mål i livet? Åstadkomma någonting jag kan vara stolt över ända tills min dödsbädd.
Rädd för? Valar (helskumt), tandläkaren, cellskräck, samt lite annat socialt tjafs som döden, närståendes död, ensamhet.
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Hur gammal han var eller hur gammal han är... ?
McDonalds eller Burger King? Burger King!
Sjunger du? Enligt T sjunger jag Trasdockorna jättevackert i duschen.
Vad har du för skostorlek? 34-35, en liten 36:a kan sitta kvar på foten ibland.
Vill du gifta dig? Ja, är det rätt person som det känns hundra med, så vill jag definitivt gifta mig.
Kommer du överens med dina föräldrar? Mjadå.
Din hårfärg? Mörkbrunt.
Skor du hade på dig idag? Mina svarta vinterstövlar årgång 09. Dem är sköna att gå i är min ursäkt såhär på våren.
Vad sover du i? Naken oftast.
Kläder du har på dig nu? Svarta leggings, vit lång t-shirt, svart rosettskärp, lilarosa strumpor.
Favoritmat och dryck? Allt som är onyttigt brukar gå ner utan protest.
Hur svarar du i telefonen hemma? Nyströööm!
Hur svarar du i mobilen? Hallå. Om det är Emem som ringer svarar jag "Hej Penis!"
Sov du ensam inatt? Nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? Hade precis somnat om efter hjärtattacken väckarklockan gav mig.
Vad var det senaste någon sa till dig? "Puss och kram, hejdå!"
Druckit idag? Brämhults nypressade apelsinjuice, Coca-Cola
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt med några fluffmoln här och där. Inte alltför varmt.
Godaste glassmaken? Polka!
Drömmer du mardrömmar? Lite för ofta faktiskt.
Favoritklädsel? Lättklätt, somrigt, party.
Favoritgodis? Äntligen Lördag! -påsen.
Hur många kuddar sover du med? Jag brukar somna på 1-2, när jag vaknar har jag antingen puffat bort dem eller så har någon snott dem <3
Längtar du mest efter just nu? Sol och bad.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Dill och gräslök-dipp.
Saknar du någon just nu? Saknar och saknar, jag längtar snarare.
Vill du ha barn? Njaeaaa svår fråga. Inte nu. Inte imorgon. Kanske kanske om några år.
Längtar du till din nästa födelsedag? Nej, för då är sommaren över och jag har ingen lust att bli äldre. 20 är en bra ålder.
Är du blyg? Absolut inte.
Tycker du att du har fin dialekt? Nja... man hör ju inte direkt hur man själv låter, men en inspelad mig låter pinsamt.
Tycker du om fester? Det beror alldeles på tillställning/anledning/humör. Men oftast, ja.
Har du använt någon hårprodukt idag? Nepp.
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? När jag var 18 hade jag svarat 18. Men 20 är väl bra? :-D
En bra film? Lejonkungen... + alla som innehåller heffaklumpar.
Hund, råtta eller katt? Hund .
Tycker du om din pappa? Klart jag gör, han är ju min pappa.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0