GG

2009-05-15 @ 15:18:49
Oj vad sent det blev inatt, satt som förtrollad framför Gossip Girl och njöt. Sedan läste jag min nya VeckoRevyn och upptäckte förskräckt att Anders Rydéll har slutat skriva krönika på sista sidan i tidningen. Det var som en knäpp på näsan.

Nu ska jag förbereda picnic, tror jag, om solen kan hålla i sig. Annars skulle en städning sitta finfint, behöver tvätta ljus tvätt.

Varför är mitt rum så kallt på morgnarna, jag har inte öppet fönster längre...

Det här är också Mimo. Mimo i kaninversion. Hon är typ sjukt söt och ser ut lite som Totoro.

Kommentera mera!
Postat av: Axel

Vilken gullig kanin :p vill ha en sån

2009-05-15 @ 16:21:53

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0