Ge mig en ny väska

2009-05-17 @ 19:34:18
Min eviga kärlek, mrs. Lacosteväska, är en trogen följeslagare. Ända sedan dagen då inköpet skedde har hon hängt på min arm, lika lojal som alltid, med kortare break för andra väskor emellanåt. Men det är alltid min Lacoste jag går tillbaks till. Hon fyller snart tre år, men eftersom att hon är gjord i sådan sjuk kvalité ser hon inte ut att vara en dag äldre än ett par veckor, hur mycket jag än drar och sliter och knör ner saker i henne.

Men! På senaste tiden har jag börjat bära med mig väldigt mycket prylar. Toalettartiklar, make-up, ombyten samt det klassiska (plånbok, nycklar, telefon, snus, almanacka). Jag har därför upptäckt att en större väska skulle sitta fint. Kräsen är jag, som satan, när det gäller väskor, så det krävs att jag hittar den där med det lilla extra för att jag ska falla. Har någon tips på vart jag kan hitta stora, rymliga, snygga väskor?

Mrs. Lacoste

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0