Favorit i repris

2009-05-21 @ 20:20:01
Vad får man om man korsar en "jag vill hitta på något"-flicka med en Kristi Himmelsfärdsledig man, slänger in ett vackert väder + en bil? Jo, man får ännu en utflykt till Mariebergsskogen, samt en tur upp i fågeltornet. Det var inte lite mysigt att stå där uppe och blicka ut över Karlstad i det vackra vädret. Och griskultingarna i Mariebergsskogen hade minsann odlat lite mer skinka, men de var fortfarande söta som små bär. Blåbärsgrisar.

Det skulle vara skoj om jag kunde hitta min webcam... jag tror att den kanske har tagit vägen in i någon av mina tre garderober, skulle tippa på att jag har störst chans att hitta den i mittengarderoben. Leta blir!

Lite snopen jag blev när de spelade den här låten på McDonald's förut. Den är bara rätt gammal.

Kommentera mera!
Postat av: emem

den är väldigt mycket rätt gammal :O

2009-05-22 @ 09:59:47
URL: http://ememsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

penis

2009-05-23 @ 22:28:12

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0