Prylfeber

2009-03-28 @ 16:16:08
Är jämt lite sugen på att köpa den där Pleo jag skrev om i Newz (nummer 04 2009). Han vore det perfekta sällskapet i mitt stökiga rum, och skulle älska att klättra över mina klädberg på golvet. Vore sött att se.

Idag drog jag med mig ännu lite mer kläder hem. Kläder är som en drog, det är magiskt. Köpte en svart kort kjol från Gina som ni lär se om vi ses ute på krogen ikväll. Köpte också en ring, jag är copycat, för Emem har en just sådan jag köpte sedan tidigare.

Jag förstår inte varför jag bloggar. Jag har inte tid. Ska iväg till Ida på Sundsta och parta järnet med mina alkoläsker. Är lite sur på att Smirnoff Ice var slut. Är också förundrad över hur mycket folk det är på stan på lördagar. Jag visste inte det, för stan stänger väl 16 på lördagar (?) och då sover jag oftast...

Jag är en vårtrend

Foto: Staffan Johansson, Pixation
Hår: Companiet
Make-up: The Body Shop

Kommentera mera!
Postat av: JK

Sweet pic :D

2009-04-03 @ 19:47:07

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0