Passionate

2009-03-04 @ 09:53:07
Jag är tydligen passionerad. Ett av alla fjantiga webbtest kallat "How passionate are you?" påstår att "passion is your middle name". Fast det visste jag redan. Mimo Emelie Maria Lovisa Ulrika Passionate Nyström Wälsäter kommer snart att vara mitt fullständiga namn. Det är inte lite namn det! Kanske ska ändra tilltalsnamn medan jag är i farten.

Jag funderar faktiskt på att tatuera in "mimo" någonstans väl dolt. Typ hårbotten, eller bakom örat, eller nacken, eller under foten? Kom gärna med tips vart man kan tatuera diskret (ovansidan foten + höftbenet är redan tatuerat).


På foten samt höften/höftbenet

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0