Nu är det full rulle

2009-03-05 @ 11:43:19
Man slickar inte på en godis och lägger tillbaks den igen har jag lärt mig. Men om jag delar godispåsen enbart med mig själv borde väl det vara tillåtet? Synd bara att det inte är något lakrits kvar på godisarna sen om jag vill ha mer.

Dags för dusch, sen bär det av till frissan för att få tid tills imorgon då vi ska hitta på lite kul saker till kommande nummer av Newz. Sen ska jag möta upp med Emem som är något så äckligt som barnvakt idag. Hon är och leker med barnen på Nöjesfabriken, hört något roligare eller, haha! Jag ogillar barn sålänge dem antingen inte är mina, antingen sover eller antingen är jag som barn. Jag var ett sött barn. Det har ni hört förut. Sen händer det hemligheter, och senare tänkte jag bli mobbad pga det jag ska göra. Låter som en fin dag onekligen! :-)

Här är jag ett barn, men inte så söt kanske, mer manisk faktiskt...

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0