Nöjd

2009-03-25 @ 16:14:04
Nya numret av Newz är nu klart, och det känns inte lite skönt! Har slitit som en gris i tsunamivågor dem senaste dagarna. Jag själv är tillfreds med mitt arbete, och om man själv är nöjd tror jag att läsarna också är nöjda. Nytt för mig i det här numret är att jag har min bild med på redaktionens sida och jag går nu under titeln "redaktör". Känns fint.

Tänker dock inte avslöja något om innehållet i kommande nummer, tidningen kommer att bli tillgänglig för allmänheten på fredag. Jag kan dock skvallra om att jag har skrivit en hel del artiklar och texter, jag är med som modell för vårmake-up och hår, och jag har denna månad även skrivit filmrecensionerna utöver spelrecensionerna. Jag har också fått med Emem på ett hörn (det blev jättebra kan jag som vet säga).

Min svenska är i bott för tillfället. Jag är inte i tjänst, så jag måste inte. Plus att jag är förjävligt trött. All stress har bara runnit av mig.

Nu vet du vad du ska göra på fredag, läsa Newz. Sen ska du på Karlstabo.se party på Arena (nu blir nog mina kollegor glada på mig som nämde detta).

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0