Lite att göra... så att säga

2009-03-18 @ 16:58:00
Tack för en trevlig fika igår Elena, du vet att jag finns här för dig så fort du behöver mig. Tycker att vi borde köra en repeat riktigt snart!

Helén ringde mig just, angående Newz. Det finns en del jobb att göra, och jag är lycklig nog att vara rätt kvinna för jobbet. Fan vad jag älskar att arbeta för en tidning, dels att skriva och dels att se mina texter gå public, och veta att folk där ute faktiskt läser vad jag skriver. Torsdag och fredag kommer att bli toppenkul dagar med massa jobb.

En annan sak som är kul är att min matlagning faktikst passar även kräsna smaklökar. Mina honungsmarinerade kyckling-tortillawraps med kall currysås och paprika smakade inte fy skam. Kanske ett recept man borde leka med oftare.

Jag är grymt sugen på att baka bullar.

Jag, Elena och ett härligt nattliv i Cypern

Kommentera mera!
Postat av: eleena

hahaha du kunde inte valt en fulare bild?;)

2009-03-19 @ 15:11:44
URL: http://eleena.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0