Just det!

2009-03-09 @ 23:04:37
Jag avslöjade ju aldrig vad som var i görningen efter att jag gjort det.

I torsdags la jag in 1 gram Juvederm (typ som Restylane) i läpparna. Var sjukt svullen till en början och såg ut som en anka dagen efter, men nu är jag riktigt nöjd, ser naturligt och fint ut, det är verkligen mina läppar, fast en storlek större. Det var dock inte speciellt skönt, men vill man vara fin får man lida pin? Var bara en aning skakis och illamående, jag hatar verkligen nålar, och när en nål stor som Sverige rotar runt i din läpp kan du inte riktigt njuta av det.

Väntar på att få helgens bilder skickade till mig, där ska det nog finnas någon okej bild man kan ladda upp här så att ni får se resultatet.


Tyvärr är det här den bästa bilden jag har so far, från Emems webcam i lördags kväll


Det där gör ont!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0