Idag är en hemsk dag

2009-03-02 @ 17:45:48
Det snöar igen. Mina vårkänslor jag hade när jag skrev inlägget om att stampa bort snön är som bortblåsta. Mer snö. Någon vädergud vill antagligen att jag ska 1) fullfölja min plan på att ta över världen med min snöförstörarsekt eller 2) bygga en snökoja? Just nu har jag inga planer på något utav det, för jag är arg som ett bi.

Tur i alla fall att jag har mina kiwis och mina cola och mitt snus. Annars hade jag gått under. Typ tack och hej, ses på någon bättre plats.

Världen tar i vilket fall framsteg. Igår hade jag blått på överkroppen och macken hade kokt korv. Se där.

Det kliar i mina fingrar. Vill ut och shoppa mer vårkläder, vårskor, någon kavajig jacka, tygskor, stora ofuktionella smycken som man bara klarar av att bära upp på sommaren tillsammans med en brunbränd hud. Korta kjolar, blommiga klänningar, transparenta toppar. BIKINIS! Men... så kommer vi till kapitlet med snö igen. Suck. Kommer antagligen göra mig känd som världens mesta snömotståndare genom denna blogg.

Får glo på lite sommarbilder och snorhoppas, (där kom det igen, snor, mitt lite för väl använda ord), på att dagarna jag längtar efter inte är alltför avlägsna.



Kommentera mera!
Postat av: Axel

Snö äger :S ut och lek unga dam

2009-03-02 @ 18:00:41
Postat av: Mimo

Jag kommer dö av snö, om jag inte blir mördad förstås

2009-03-02 @ 18:25:15
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0