Jag har aldrig påstått att jag är normal, men det här...

2009-03-10 @ 17:25:45
Jag drömde så konstigt inatt. Drömde att jag ställde upp i ett slags Big Brother, där var och en av deltagarnas uppgifter var att ta det perfekta fotot, på vad som helst i huset. Man fick gå utanför husets väggar om man ville, men man fick inte ha någon kontakt med vänner/familj, då blev man diskad.

Beroende på hur man utförde vissa (media)uppgifter så fick man poäng, och poängen syntes bland annat i hur mycket mat man fick på tallriken vid middagstid. Jag trodde att jag var en sopa på att fotografera, för att jag alltid fick minst mat, tills en blyg liten asiatisk kille berättade för mig att folk brukade stjäla mina potatisar vid middagen för att jag skulle tro att jag låg sämre till än jag gjorde.

Det var faktiskt ganska kul i huset, efter fyra veckor kände jag ännu inte av tristessen, medan andra i huset var totalt förslappade. Jag var den som gick runt och försökte muntra upp alla, sjunga, dansa, skoja, göra bort mig. Dem andra i huset antingen hatade mig eller älskade mig. Han som stulit min potatis hatade mig tydligen eftersom att han ville att jag skulle tro att jag var på väg att åka ut.

Blev också skitbra polare med en kille som alltid var ute i garaget och byggde saker. Han hade värsta projektet igång och ingen fick någon insyn i vad han verkligen gjorde, det var till och med hemligt för mig. Har dock ingen aning om hur kameror och sådant satt utplacerade, eftersom att hela svenska folket antagligen visste vad han höll på med. Så var det någon annan som samlade på sådana där ryska dockor som man kan ta isär på mitten och gömma i en större docka. Frågan är vart han fick tag i alla dockor.

Jag har ingen aning om hur länge vi skulle vara där inne i huset, men det började bli tunt på folk i slutet av drömmen. Och jag vaknade av att jag var hungrig när jag hade typ en potatis på tallriken vid middagen.

Igårkväll skickade Emem den absolut snyggaste bild jag sett på oss till mig. Emem är perfection på hög nivå. Kan man vara sötare?

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0