Husfru

2009-03-24 @ 07:43:58
Idag är jag uppe med tuppen, jag lyckades faktiskt slita mig från min gosiga säng runt 6:30 och gick upp och gjorde finfrukost med mackor, massa pålägg, kiwi's, chokladbollar, apelsinjuice och Pucko. Dock är det lite synd att en stor aptit på morgonen är få förunnat, då hälften blev mat för framtida bruk. Men tydligen ska man må massa bättre om man gör frukosten till en god vana, funderade faktiskt på att testa.

Finns en del jobb kvar att göra, är klar med det mesta, men har fortfarande saker att skriva rent. Som tur var har jag hela dagen på mig, tänkte sätta igång så snart mitt kraftverk i huvudet har slagit igång alla strömbrytare.

Nu blir det musikmorgon med den resterande Pucko'n.


Kommentera mera!
Postat av: Axel

Hej



Kände bara för att säga hej idag :S hoppas det går bra med jobbet =)

2009-03-24 @ 20:01:27

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0