Hej mitt rum!

2009-03-23 @ 22:32:17
Ska installera en manick som säger "Välkommen hem!" när jag öppnar min rumsdörr. Finns det inte på marknaden blir det raka vägen ut i förrådet för att uppfinna en. Emem, vill du låna ut din röst å teknikens vägnar?

Det dumma med att ha tusen saker att göra varje dag, är att man föredrar att pimpa sig själv lite innan man går ut bland folk, vilket leder till att ens smink tar slut i en hastighet högre än vad rymdraketer kommer upp i.

Nu hade jag tänkt att fila lite på mina filmrecensioner innan jag kryper ner i min nybäddade säng... känns som om jag inte varit hemma på en vecka, och har inte tagit det 100% chill på ännu längre tid. Vore skönt att uppfinna en knapp som stannar tiden, så att man hinner med lite mer på en och samma dag, för att sedan kunna chilla en vecka i sträck. Jag är relaxed av naturen, men på senare dagar har jag blivit mer stressad än en korsordslösande analfabet.

And you give me the most gorgeous sleep that I've ever had

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0