Full rulle

2009-03-16 @ 18:30:43
Jag har inte sovit något inatt. Känns oskönt, men fått mycket gjort. Och har mer att göra. Men är utan snus, så håller på att kollapsa och får nog ta ett gå-och-köpa-snus-break. Det låter ypperligt. Men drar jag till Konsum så kommer jag bara hem med ännu en jävla smörgåstårta som jag sätter i mig på en kvart. Konsum är farligt, så jag föredrar nog Pistolen. Den otroligt gula närbutiken på KRP villaområde, med det mest originella kiosknamnet i kioskuniversum. Pistolen <3

Såhär snopna blev jag och Emem när vi ryckte upp Burger King-toadörren i lördags kväll och såg att där satt en kille och bajsade. Dubbelhakan är också på plats.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0