Död åt alla larver

2009-03-04 @ 00:14:40
Kom precis hem från en långpromenad, och eftersom att jag är väldigt udda så brukar jag inte känna av hunger utan kommer oftast på "Oj, jag har inte ätit på två dagar" typ. Men under promenaden kände jag mig sjukt hungrig och längtade hem till en tallrik havregrynsgröt med mjölk. Började också, när jag tänkte på havregryn, minnas att vi för något år sedan hade fått hem äckliga mott (fjärilsliknande saker) som bodde och gjorde barn i skafferiet, så vi fick slänga allt vi hade och städa rent, köpa nytt och allt sånt. Jag visste att det inte var ordentligt gjort eftersom att det var min bror som åtog sig uppgiften då jag är livrädd för allt som kryper, ska man få något gjort ordentligt så får man göra det själv. Hoppades innerligt att havgregrynspaketet skulle vara ätbart. Tills jag kom hem, och öppnade det, och ser en vitgrön larv som krälar och har sig.

Sist jag såg en larv, i sockret, vägrade jag äta skafferivaror på ett bra tag, och åt bara fryst mat. Jag antar att en sådan period är på intågande. Jag hatar insekter. Jag hatar larver. Och jag hatar dem ännu mer när dem är i min mat. Ingen havregrynsgröt för min del idag. Och inte den resterande delen av året heller. Tacka vet jag snabbmat.

Kommentera mera!
Postat av: emem

Hela du är en larv. Det är dina ungar som simmar omkring i skafferiet. Det är för att du inte är en bra mamma, du har glömt dem där en gång för flera år sen när du glömde att kedja fast dem i bordet som vi har planerat så länge. Skäms!

2009-03-04 @ 01:46:45
URL: http://ememsplace.blogg.se/
Postat av: Mimo

Haha men fy så du pratar. Är jag grönvit och ålar?

2009-03-04 @ 01:49:45
URL: http://mimosplace.blogg.se/
Postat av: emem

Ja, Liten och slibbig med lesbiska händer!

2009-03-04 @ 01:54:12
URL: http://ememsplace.blogg.se/
Postat av: Mimo

Oj, men om mina händer är lesbiska, vad är då dina? Tycker inte du att det är läskigare med en stor larv, som du?

2009-03-04 @ 01:58:21
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0