Kottarnas land

2009-06-02 @ 20:49:58
Kronoparken är som igelkottarnas heliga land dit dem vallfärdar likt tokar på sommaren. På min promenad till Tommy häromdagen stötte jag på inte mindre än fem igelkottar, två av dem satt och mumsade på något i gräset precis brevid mina fötter. Toksöta.

Nu sitter jag här och äter ost och skinkpaj. Ska försöka dygna inatt, det vill säga, hålla mig vaken hela natten och hela dagen imorgon, för att somna vid en någorlunda normal tid imorgon kväll, och vakna upp pigg på morgonen. Idag blev jag väckt runt 17 av en kramattack bakifrån. Vilken tur att det inte var vackert väder, då hade jag fått dåligt samvete för att jag sovit.

Helgen spenderade vi hos Erik, grillning på fredagen, utgång på lördagen (grattis Simon 21 år!). När vi fått i oss lite dricka framåt skymningen kom grabbarna på den briljanta idéen att alla (vi var väl sex pers) skulle byta till samma ringsignal, och ingen mindre än den här:



Nu vet ni vad jag har för ringsignal, haha!

Kommentera mera!
Postat av: J

snygg blogg!! kolla gärrna in min!!

2009-06-05 @ 15:10:08
URL: http://hennyj.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0