Dessa doktorer

2009-06-16 @ 22:52:01
Idag har doktorn stuckit i min arm och tömt mig på fem hela rör blod. Han gav mig dessutom femtioelva papper att fylla i, samt gav mig "en liten dos sömntabletter". En liten dos, som i själva verket var 20 stycken. Han tyckte visst väldigt synd om mig som drömmer mardrömmar vareviga natt och inte får någon sov-frid. Jag tycker också synd om mig själv. Men nu har jag godis. Vore coolt om man somnade lika fort som när man blir sövd, för det är en häftig känsla.

Det blev också en tur på stan, Emem hade shoppingbegär och jag följde bara efter som en svans. Men jag fick mig ett par söta, rosa solglasögon. Tommy sa att dem var fula. Vilken tur att det inte är du som ska ha dem då baby! <3


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0