Hemma igen

2009-07-08 @ 00:29:54
Nu är vi hemma igen, efter en underbar vecka på Gotland. Vi kom hem natten till fredag, efter 5 timmars asgarvande i bilen hela vägen från Gotland. Roligare bilresa kan jag inte minnas. Veckan där nere var också helt underbar, dock blev jag förkyld, men lika trevligt hade vi för det. En mer ingående uppdatering + bilder kommer antagligen att läggas upp när jag orkar.

Nyss hemkommen från bio och Ice Age 3, och jag törs lätt påstå att det är en av de absolut bästa filmer jag någonsin sett. Satt och log filmen igenom, varvat med asgarv och "åååh" suckar när någonting var gulligt. Manny och Elli's unge måste vara något utav filmhistoriens sötaste skapelser.

Nej, nu ska jag hugga in på min kalla cola samt popcornpåse och fortsätta arbeta på att bli frisk igen. Det är en seg förkylning som verkligen sinkar min energi. Att få något vettigt gjort kan jag bara drömma om.

Skål sålänge!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Ja absolut, du är en av få som fått pussar av henne ;P du svara inte på mitt sms :/ om lördag ? Tänkte också någondag om vi skulle hitta på nått !

2009-07-08 @ 23:50:30
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0