Jag kanske lyckas!

2009-01-20 @ 09:45:53
Klockan är över morgon, klockan är rent ut sagt förmiddag. Jag är trött. Jag är sötsugen, kanske sugen på en hamburgare också, och väldigt sugen på Coca-Cola. Men jag lever, min njure har inte sagt ifrån och jag har planer för dagen. Det kan inte sluta i annat än att jag faktiskt åtminstone är vaken tills i eftermiddag. Vilket är bra. Från början hade jag tänkt att dygna och stanna uppe till 20-21, men mina ögon är lite trötta. Tror att det blir bäst om jag lägger mig aningen tidigare. 17 låter som en bra tid. Klockan 17, ungefär, ska jag alltså krypa ner i min säng och läsa någon trevlig ny tidning, välförtjänt!

Men nu ska jag börja göra mig i ordning, min kära fru Emem väntar på mig på Stora Torget runt 12 när hennes möte är slut. Ska nog kränga på mig min nya långa persikofärgade tröja samt några sköna tights + uggs. Jag är på myshumör. Och det snöar. Kanske uppdaterar med en bild på mina nya kläder sen när jag har fått på mig dem.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0